Brend meseca

Etro

ETRO je priča o porodičnom poslu koji je postao jedan od najuspešnijih brendova u svetu dizajna, mode i parfimerije. Italijansku modnu kuću osnovao je Gerolamo Gimmo Etro 1968. godine nakon putovanja u Indiju gde je imao prilike da se upozna sa raznim vrstama tkanina i šara. Poseban utisak je na njega ostavio čuveni paisley ili boho dizajn, koji se čak i danas primarno povezuje sa ovim brendom. Inspirisan Indijom, Gerolamo je osnovao fabriku za proizvodnju tkanine i tekstila. Jarke boje i smeli dizajn doneli su brendu izuzetnu popularnost. Od samog početka kompaniju opisuje novi i dinamičan duh, elegancija i izuzetnost, po čemu se i danas izdvaja od drugih brendova u istoj niši. Istovremeno, brend čuva i neguje tradiciju - indijsko nasleđe, italijanski stil i način izrade tekstila.

 

Strast prema tkaninama, bojama i mirisa nasledili su potomci osnivača, koji su poslovanje kompanije obogatili proizvodnjom odeće, obuće, aksesoara i - parfema. Bezgranična kreativnost, pažnja prema detaljima i ljubav prema putovanjima utkani su u svaki proizvod ovog brenda, posebno u parfemske kolekcije. Blistava mešavina orijentalnih i čisitih mirisa stvoreni su sa izuzetnom veštinom i umetnošću tako da vas podsete na mirise dalekih zemalja i Italije.

 

 

Pojedinim mirisnim kreacijama dominira samo jedan sastojak - amber ili pačuli oživljeni čempresom, narandžom i bergamotom, uvijeni u senzualnu aromu vanile, mošusa, bele ruže, đurđevka, sandalovine...ETRO parfemi osmišljeni su tako da postanu deo Vas, izraz Vaše ličnosti i karaktera. Kolekcije parfema sadrže različite note, emocije i esencije, koje bude sva čula.

 

Raznovrsnost mirisa parfema i boja bočica podseća na neobičnu slikovnicu, koju potpisuje ETRO. Nećete ni primetiti kako se dizajneri poigravaju sa Vašim čulom vida povezujući boje sa značenjem čime rasplamsavaju Vašu maštu i želju za posedovanjem parfema. ETRO povezuje sva čula i emocije.

 

 


Vesti

MUZIKA I PARFEMI – fuzija dve umetnosti kao inspiracija

Dizajner Filip Stark (Philippe Starck) kaže da je inspiraciju za kreiraanje parfema našao još u detinjstvu. Još kao mali shvatio je da će njegov život biti posvećen kreativnosti, zato što je jedino to bio pravi put. Jedini beg je bilo sanjarenje, a način da pobegne je bio kroz muziku, klasičnu muziku, uvek veoma glasnu, poput Čajkovskog, i kroz mirise.

Saznaj više...

Novi Kilian Liquors mirisi u Belodore radnji u Budimpešti

Kilian Liquors mirisi su stigli u naše radnje u Budimpešti. Senzacionalni after party mirisi koji odišu ekstravagancijom i bude posebno raspoloženje su dostupni od sada u Belodore prodavnici u glavnom gradu Mađarske.

Saznaj više...

Novi mirisi Acqua di Parma u Belodore radnjama

Novi sofisticirani mirisi poznatog parfemskog brenda Acqua di Parma su stigli u naše radnje. Od sada, Acqua di Parma Yuzu i Acqua di Parma Camelia parfemi su dostupni u Belodore radnjama, u Srbiji, Crnoj Gori i Mađarskoj.

Saznaj više...

Najtraženiji Tiziana Terenzi mirisi inspirisani morskim zvezdama

Kolekcija Sea Star Tiziana Terenzi, privlači najviše pažnje kako u Belodore parfimerijama, tako i na društvenim mrežama. Mirisna magija u čarobnoj boci mami i uzdahe i poglede. Cela kolekcija inspirisana je morskim zvezdama, a sam povod za nastajanje Sea Star kolekcije leži u rođendanskom iznenađenju.

Saznaj više...

Alexandre J – Art Deco kolekcija

Alexandre J slavi 100 godina rođenja Art Deco kolekcije, i tim povodom ovaj brend izbacuje čak 6 novih sofisticiranih mirisnih kreacija.

Saznaj više...