Arcadia je brend niche parfema nastalih u UAE, osnovanih od strane Amne Al Habtoor. Sa ciljem da mirise pretvori u uspomene i oživi sećanja kroz mirise. To je mesto gde sentimentalisti i propovednici nostalgije borave.
Arkadija je prazno platno koje čeka ekspresionizam, prazan papir, prebivalište za nekonvencionalno. Ponose se bezrezervnim pristupom, progresivnožću i ukorenjenim iskustvom. Poput opskurnog, upečatljivog glasa i nostalgije, Arcadia ima za cilj da razvije neponovljiva iskustva kroz svoje proizvode. Veruju I predviđaju prepoznatljivost brenda zbog njegovog naprednog i progresivnog stava na tržištu mirisa.
Amna je diplomirala strategiju i dizajn. Pridružila se svom porodičnom biznisu kao izvršni direktor marketinga i komunikacija u Al Habtoor motors-u, sa velikim učešćem u nekim od najluksuzniji kampanja kompanije, uključujući one sa Bugattijem, Bentleijem i McLarenom.
Preusmjeravajući svoje ambicije, Amna je osnovala Mash Concept 2014. Istražujući jedan od svojih prvih strasti, parfem, Amna je iskoristila priliku da ispuni životni san o nišnoj parfimeriji. Pred kraj svog plana o osnivanju parfimerije, Amnu je privukla ideja o liniji mirisa fokusiranih na umetnost nostalgije.
Ubrzo je Arkadija oživela. Brend koji je ponovo razvio kulturu mirisa na Bliskom Istoku, na savremeni i iskustveni način. Arkadija obuhvata ideju iza prisećanja i stvaranja uspomena kroz umetnost mirisa.