Informacije o isporuci

Gde dostavljamo?

 

Našu robu dostavljamo na teritoriji cele Srbije. 

 

Isporuka na kućnu adresu

Odabrani proizvodi će Vam biti isporučeni u skladu sa opcijom isporuke, koju ste odabrali tokom postupka porudžbine. Nakon kompletiranja porudžbine na Vašu e-mail adresu će stići potvrda sa detaljim isporuke, koja sadrži broj pošiljke i link za praćenje statusa pošiljke.

 

Paketi će biti dostavljeni na Vašu kućnu adresu posredstvom kurirske službe City express. Rokovi isporuke, koji su navedeni na našem sajtu su informativnog karaktera. Usled nepredviđenih okolnosti, moguće je zakašnjenje prilikom isporučivanja paketa, stoga Vas molimo za razumevanje i strpljene dok poručeni proizvodi ne stignu na Vašu kućnu adresu.

 

Preuzimanje porudžbine na parcel shopovima i paketomatima

Naš partner, kompanija City Express d.o.o. je u saradnji sa nekoliko poslovnih objekata u Srbiji, pokrenula novu uslugu PARCEL SHOP za sve svoje potencijalne klijente. Ova usluga Vam omogućava preuzimanje pošiljke na benzinskim stanicama OMV Srbija i u maloprodajnim objektima TRAFIKA kiosk lanca (GrafArt). Time Vam nudimo mogućnost preuzimanja pošiljke na datim adresama:

· OMV benzinske stanice sa radnim vremenom od 07:00 – 19:00,

· TRAFIKA kiosk lanac u skladu sa radnim vremenom objekata,

· PARCEL SHOP CE YBC, MOLEROVA, V.ILIĆA, KUMODRAŠKA u skladu sa radnim vremenom objekata,

· i još na preko 30 lokacija na teritoriji Srbije u skladu sa njihovim radnim vremenom.


Bićete u mogućnosti da odaberete lokaciju koja Vam odgovara i sa strane City Express kurirske službe ćete dobiti SMS obaveštenje o vremenu i mestu preuzimanja Vaše pošiljke.

 

Praćenje porudžbine

Kada se Vaša porudžbina pošalje, dobićete obaveštenje na Vašu e-mail adresu ili broj mobilnog telefona. Molimo Vas da navedete tačne informacije prilikom porudžbine. Ukoliko poručite preko sajta, nakon slanja paketa dobićete e-mail sa linkom i brojem Vaše pošiljke tako da u svakom trenutku možete da pratite njen status i očekujete je na kućnoj adresi. 

 

Uslovi dostave

Robu pakujemo u roku od 24h od obrade porudžbine i šaljemo prvog sledećeg radnog dana kurirskom službom, o trošku kupca, u skladu sa tarifama kurirske službe uz jasno definisan trošak prevoza prilikom naručivanja i posebno definisan trošak kako u porudžbenici tako i na fakturi.

 

Troškovi poštarine su 350 RSD za redovnu isporuku kurirskom službom.

 

Besplatna poštarina obezbeđena je za sve porudžbine čiji je iznos veći od 3.000 RSD. 

 

Takođe, ukoliko ste poručili više proizvoda i oni budu spakovani u nekoliko kutija, plaća se poštarina za samo jedno pakovanje.

 

Za pošiljke koje se plaćaju pouzećem ste u obavezi da platite kuriru isključivo iznos koji je određen na papiru koji potpisujete prilikom preuzimanja Vašeg paketa.

 

Vreme dostave

Prilikom poručivanja proizvoda u polje “Komentar” možete navesti vreme u kojem želite da Vam se dostavi paket, a kuririma će biti ostavljena Vaša napomena. U zavisnosti od stanja na terenu kurirske službe, navedeno vreme može, ali i ne mora biti ispoštovano. Takođe, nismo odgovorni u slučaju da Vas kurir ne kontaktira prilikom isporuke, jer to zavisi isključivo od kurira.

 

Isporuka porudžbine je u roku od dva do pet radnih dana od trenutka naručivanja. Isporuku vrši kurirska služba City express radnim danima od 8-16h Za sve porudžbine kreirane petkom i vikendom isporuku možete da očekujete u roku od 5 dana.

 

Svaku pošiljku kurir će pokušati da isporuči dva puta. U slučaju da i drugi put niste na adresi koju ste ostavili prilikom poručivanja, pošiljka se vraća nama. Proizvode iz te pošiljke, Prodavac može prodavati trećim licima, jer se u tom momentu, kupoprodaja smatra raskinutom.

 

Reklamacije na isporuku kurirske službe

Paketi su poslati kurirskom službom City express.

 

Dragi kupci, molimo Vas da paket pažljivo pregledate pred kurirom odmah po isporuci. Prilikom preuzimanja paketa molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite paket. Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja (pocepani delovi, nagnječenje i sl.), dužni ste da zahtevate otvaranje paketa u prisustvu kurira. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi Zapisnik o reklamaciji. Po dostavljanju Zapisnika o reklamaciji, kontaktiraće Vas naša služba podrše i dogovoriti sa Vama način rešavanja reklamacije.

 

Ukoliko primetite oštećenje ili primetite drugi propust kurirske službe City express, kontaktirajte City express na broj telefona: 011/3093-000 ili na besplatni telefonski broj koji važi samo za pozive sa fiksne telefonije: 0800-3093-000. 

 

Budite slobodni da kontaktirate i nas kako bismo pronašli najbolje rešenje. Nastalu štetu potrebno je prijaviti u roku od 24h, u suprotnom Vaša reklamacija neće biti uvažena. 

 

Ukoliko primetite bilo koji drugi propust od strane kurirske službe ili želite da nam uputite sugestiju, žalbu ili pohvalu, možete nam se obratiti na podrska@belodore.rs  kako bismo Vam pomogli u rešavanju nastalog problema.

 

Nadamo se da ćete uživati u Vašoj porudžbini!