Parfemsku kuću osnovao je Lorenco Vilorezi 1990. godine, nakon što je završio studije filozofije i proveo godine putujući, eksperimentišući, proučavajući sirovine i mešajući parfeme po meri. Kuća parfema oličava svet bogat šarmom i uticajima različitih zemalja i kultura. Stvaranje parfema uvek je uključivalo svaki aspekt njihove izrade. Proizvodnja se još uvek obavlja interno i zahteva pažljivo obraćanje pažnje na detalje i stalnu potragu za najvišim kvalitetom. Heksagonalna bočica postala je prepoznatljiv detalj ovih klasičnih, a ipak modernih kolekcija, predstavljajući diskretan, lični luksuz. Želja za lepotom određuje izbor visokokvalitetnih sastojaka za parfeme i najfinijih, bezvremenih materijala za pakovanje i dodatke. Intrinzična vrednost sirovina daje povoda za nematerijalni identitet Kuće parfema, sastavljen od emocija, kreativnosti, harmonije, inovacije, vizije, autentičnosti i stalne potrage za izvrsnošću.
Parfemi i umetnički osećaji su duša parfemske kuće. Oni predstavljaju identitet i viziju brenda. Svaki parfem je univerzum, magična alhemija aromatičnih supstanci koje se mešaju kako bi probudile emocije, strasti i osećaje.