1999. godine Alberto Moriljas (Alberto Morillas) je, zajedno sa svojom suprugom, stvorio brend mirisnih sveća Mizensir. 2015. godine Alberto Moriljas je lansirao Mizensir Parfums; brend u kome Alberto može da kreira više ličnih mirisa, koristeći svoje omiljene materijale i strast za tradicionalno pravljenje parfema. Njegovo ime možda nije zvučno, ali je moguće da ste već nosili jedan od njegovih mirisa. U skoro pedeset godina svoje karijere, Alberto Moriljas je kreirao kultne mirise.
Počevši od Cartier Must, jedne od njegovih prvih kreacija, lansirane 1981. godine. Transgresivni sok, u trenutku objavljivanja nazvan „užasno dete parfimerije“(“the terrible child of perfumery”) zbog kombinovanja nota galbanuma u orijentalnom mirisu nikada ranije viđeno. Ovaj prvi uspeh će pomno pratiti Đorđo Armanijev Acqua Di Giò, Flower by Kenzo i CK One od Kelvin Klajna, uniseks miris koji je postao svetski broj jedan za samo šest meseci: „Svoje formule uvek pišem ručno. Mora da sam jedan od poslednjih dinosaurusa koji tako radi“, kaže Alberto Moriljas, otvarajući vrata svoje laboratorije, koja se nalazi na 8. spratu Firmeničovog tornja u Ženevi.
Okružen sa oko 3000 bočica, svojom slikarskom paletom i neprocenjivom količinom namirisanih blotera, majstor parfimer tu razvija svoje najtajnije formule... Ako je ovog novembarskog jutra nebo pod velom debelog sloja magle, Alberto Moriljas ima jasne ideje. Na dobrom je putu da obezbedi da sve njegove beleške pažljivo u sistem unesu njegove dve asistentkinje, Patriša i Nurija, u njegovom Guči kostimu. „Može da prođe i do dve godine kako bi se kreirao parfem, važno je da se ništa ne izgubi u slučaju da mi se nešto desi...“
Sa 73 godine, uključujući skoro 50 provedenih u Firmeniču, nos više nema šta da dokazuje. Ipak, nema govora o tome da odmaramo na lovorikama.
„Parfimer mora da ima svoj potpis, ali nikada ne smete da se ponavljate“.