Brend meseca

Creed

Parfemska kuća Creed ili House of Creed je autentičan, luksuzni brend posvećen stvaranju originalnih, zanatskih mirisa za žene i muškarce, napravljenih od najfinijih sastojaka i aroma koje svet može da ponudi.

 

Magija koja traje vekovima

Istorija brenda počinje 1760. godine u Londonu i to - izradom parfema “Royal English Leather” za britanskog kralja Džordža III!

James Henry Creed, krojač izuzetnih veština, osnovao je parfemsku kuću, koja je kreirala neke od najboljih odevnih predmeta i mirisa za pripradnike kraljevskih i plemićkih porodica i građane istančanog ukusa. Tradicija duga 260 godina pretvorila je porodičnu krojačku radnju u jednu od vodećih svetskih niche parfemskih kuća. Na mirisne kreacije niko nije ostao imun, a najbolje o tome svedoči podatak da je Napoleon III zahtevao da se kompanija preseli u Pariz. Od tog trenutka su Creed parfemi postali sinonim za kraljevski luksuz, originalnost i autentičnost.

Kraljica Viktorija je imenovala baš ovu parfemsku kuću za glavnog i jedinog distributera mirisa na kraljevskom dvoru i u njenu čast kreiran je parfem “Fleurs de Bulgarie”, dostupan i danas. Ljubitelji ekskluzivnih parfema bili su i ostali pripadnici kraljevskih porodica, ugledni političari i glumci poput Vinstona Čerčila, Džona F. Kenedija, porodice Obama, Kejt Midlton, a za Grejs Keli dizajniran je poseban primerak “Fleurissimo”.

 

Bogato nasleđe i parfemi budućnosti

„Naše kreacije predstavljaju putovanje kroz vreme, one su most između generacije, jer je prošlost snaga naše budućnosti“, ovako porodica Creed opisuje svoje mirisne kreacije, čije bogato nasleđe čine vanvremenski parfemi - “Green Irish Tweed”, “Millesime Imperial”, “Silver Mountain Water”, “Spring Flower” i “Original Vetiver”. “Virgin Island Water” i “Adventus” mnogi smatraju umetnošću i savršenstvom.

Kompanija se u proizvodnji još uvek oslanja na tradicionalne parfimerske metode, uključujući vekova staru tradiciju infuzije, kako bi svaki parfem bio odgovarajuće filtriran i ručno etiketiran. Najfiniji dragoceni sastojci i bogato naslađe pružaj jedan moderan pogled na istoriju i jasan pogled na budućnost.

 

 


Vesti

MUZIKA I PARFEMI – fuzija dve umetnosti kao inspiracija

Dizajner Filip Stark (Philippe Starck) kaže da je inspiraciju za kreiraanje parfema našao još u detinjstvu. Još kao mali shvatio je da će njegov život biti posvećen kreativnosti, zato što je jedino to bio pravi put. Jedini beg je bilo sanjarenje, a način da pobegne je bio kroz muziku, klasičnu muziku, uvek veoma glasnu, poput Čajkovskog, i kroz mirise.

Saznaj više...

Novi Kilian Liquors mirisi u Belodore radnji u Budimpešti

Kilian Liquors mirisi su stigli u naše radnje u Budimpešti. Senzacionalni after party mirisi koji odišu ekstravagancijom i bude posebno raspoloženje su dostupni od sada u Belodore prodavnici u glavnom gradu Mađarske.

Saznaj više...

Novi mirisi Acqua di Parma u Belodore radnjama

Novi sofisticirani mirisi poznatog parfemskog brenda Acqua di Parma su stigli u naše radnje. Od sada, Acqua di Parma Yuzu i Acqua di Parma Camelia parfemi su dostupni u Belodore radnjama, u Srbiji, Crnoj Gori i Mađarskoj.

Saznaj više...

Najtraženiji Tiziana Terenzi mirisi inspirisani morskim zvezdama

Kolekcija Sea Star Tiziana Terenzi, privlači najviše pažnje kako u Belodore parfimerijama, tako i na društvenim mrežama. Mirisna magija u čarobnoj boci mami i uzdahe i poglede. Cela kolekcija inspirisana je morskim zvezdama, a sam povod za nastajanje Sea Star kolekcije leži u rođendanskom iznenađenju.

Saznaj više...

Alexandre J – Art Deco kolekcija

Alexandre J slavi 100 godina rođenja Art Deco kolekcije, i tim povodom ovaj brend izbacuje čak 6 novih sofisticiranih mirisnih kreacija.

Saznaj više...