Love In Black je cvetni miris za žene iz radionice jedinstvenog niche parfemskog brenda Creed. Ovaj zavodljivi cvetni buket je zajednički projekat Olivijea Creed-a, glavnog parfimera šeste generacije dinastije Creed, i Ervina Creed-a, iz sedme generacije.
Inspiracija za stvaranje ovog mirisa bila je Prva dama Sjedinjenih Država 20. veka, Žaklina Kenedi Onasis. Parfem Love In Black sastoji se od sastojaka iz mesta koja je Žaklina volela i posećivala. Gornje note donose mirise Italijanske ljubičice, Virginia kedra i livadskog cveća. U središtu parfema su iris, klinčić i mošus, dok osnovne note unose akorde crne ribizle i Bugarske ruže. Ova jedinstvena aroma pruža kombinaciju praškastih, cvetnih i drvenih svojstava uz voćne i toplo pikantne atribute, zbog čega je ovaj miris zavodljiv i elegantan.
Love in Black miris će se svideti svakoj dami koja se divi jedinstvenom stilu nezaboravne Žakline Kenedi i, naravno, svakoj dami koja ceni kvalitet i luksuz.
Brend | Creed |
---|---|
Pol | Ženski |
Baza (base note) | Ribizla crna, Ruža, Ljubičica |
Srce (middle note) | Klinčić, Perunika, Mošus |
Glava (top note) | Kedar, Livadsko cveće, Ljubičica |
Tip mirisa | cvetni |
Tip proizvoda | Parfemska voda |
Parfemi Creed već više od 250 godina kreiraju neouobičajene mirise za kraljevsku porodicu i druge zahtevnije klijente sa istančanim ukusom. Od 1760. godine kada ga je u Londonu osnovao James Henry Creed, brend se već sedam generacija prenosi sa kolena na koleno.
Osim svoje duge i poznate istorije, brend je unikatan i zbog toga što koristi staru tehniku obrade dragocenih materijala odabranih za izradu svojih parfema.
Tokom dugog niza godina, Creed parfemska kuća je dizajnirala mirise koje su koristile razne istorijske ličnosti poput kraljice Viktorije, cara Franje Jozefa i njegove supruge Sissi, gospodina Winstona Churchilla i predsednika John F. Kennedyja. I dan danas Creed stvara izvanredne mirise za kraljevske porodice i ostale ljubitelje parfema koji imaju instančan i prefinjen ukus.
Tokom vekova, Creed porodica je proizvela preko 200 parfema, sto svedoči o jedinstvenom kreativnom duhu koji je prenošen sa oca na sina kroz sedam generacija.