Brend meseca

Nishane

Kako miriše Istanbul?

Miriše na drvenaste akorde obavijene citrusnim i voćnim notama. Miriše kao simfonija slatkih nota uz koje ćete osetiti i sveže začinske arome. Osvežavajuće, aromatično, ali orijentalno i romantično. Istanbul miriše na NISHANE.

 

Mirisi jednog kosmpolitskog grada

Prvi i jedini brend niche parfema iz jednog od najlepških kosmopolitskih gradova na svetu osnovan je 2012. godine i od tada ne prestaje da oduševljava ljubitelje parfema širom sveta. Osnivači brenda, Mert Guzel i Murat Katran, rođeni su i odrasli u ovom gradu koji ih je inspirisao da njegovu veličanstvenost pretoče u mirisne kreacije. Kao parfimeri sa željom da svetu predstave svoje viđenje umetničke parfimerije, kreirali su kolekcije sofisticiranih i elegantnih mirisa upakovanih u bočice dizajnirane sa posebnom pažnjom. Uspeli su da stvore ekskluzivne parfeme koji pričaju mirisnu priču o tradiciji i modernosti Istanbula.

Omaž iskrenim emocijama

Nishane u prevodu označava znak ili simbol. Kada se prevod reči prenese na filozofiju brenda, postaje jasno da su Nishane parfemi simbol i omaž iskrenim emocijama koje se kriju u nama. Emocije pretočene u umetnost. Kako bi poznavaocima niche parfema ponudili samo najluksuznije mirise, brend je u proces izrade parfema uključio nekoliko uglednih i poznatih “noseva” - Cecile Zarokian, Jorge Lee, Miguel Matos, Julia Rodriguez, Chris Maurice, Sylvain Cara, Ilias Ermenidis i Lucas Sieuzac.

Ono što ovu parfemski kuću razlikuje je činjenica da je svaki parfem iz kolekcije dizajniran kao Extrait de Parfum, najčistiji parfemski ekstrakt. Iz tog razloga se mogu pohvaliti intenzivnošću, postojanošću na koži i visokim kvalitetom.

 

 


Vesti

Predvodnici najnovijih skin care trendova stigli su u regiju

Slojevite beauty rutine, čini se, nisu više u fokusu jer je 2022. donela pomalo drugačije trendove. Jedan od njih je skin minimalizam. Traga se za formulama i rutinama koje će u manje koraka doneti bolji efekat te omogućiti održivost i zaštitu okoline.

Saznaj više...

MUZIKA I PARFEMI – fuzija dve umetnosti kao inspiracija

Dizajner Filip Stark (Philippe Starck) kaže da je inspiraciju za kreiraanje parfema našao još u detinjstvu. Još kao mali shvatio je da će njegov život biti posvećen kreativnosti, zato što je jedino to bio pravi put. Jedini beg je bilo sanjarenje, a način da pobegne je bio kroz muziku, klasičnu muziku, uvek veoma glasnu, poput Čajkovskog, i kroz mirise.

Saznaj više...

Novi Kilian Liquors mirisi u Belodore radnji u Budimpešti

Kilian Liquors mirisi su stigli u naše radnje u Budimpešti. Senzacionalni after party mirisi koji odišu ekstravagancijom i bude posebno raspoloženje su dostupni od sada u Belodore prodavnici u glavnom gradu Mađarske.

Saznaj više...

Novi mirisi Acqua di Parma u Belodore radnjama

Novi sofisticirani mirisi poznatog parfemskog brenda Acqua di Parma su stigli u naše radnje. Od sada, Acqua di Parma Yuzu i Acqua di Parma Camelia parfemi su dostupni u Belodore radnjama, u Srbiji, Crnoj Gori i Mađarskoj.

Saznaj više...

Najtraženiji Tiziana Terenzi mirisi inspirisani morskim zvezdama

Kolekcija Sea Star Tiziana Terenzi, privlači najviše pažnje kako u Belodore parfimerijama, tako i na društvenim mrežama. Mirisna magija u čarobnoj boci mami i uzdahe i poglede. Cela kolekcija inspirisana je morskim zvezdama, a sam povod za nastajanje Sea Star kolekcije leži u rođendanskom iznenađenju.

Saznaj više...