U drevnoj Mesopotamiji, ovaj karakteristični dizajn predstavljao je drvo života koje pruža hranu i sklonište. Ovaj istančan miris odaje počast tradiciji i istoriji brenda Etro. Diskretan, sofisticiran, miris sa senzualnim prizvukom.
Brend | Etro |
---|---|
Pol | Ženski |
Baza (base note) | List indonezijskog pačulija, Ambergris, Vanila |
Srce (middle note) | Sambac jasmin, Roze biber |
Glava (top note) | Bergamot, Kardamom, Ribizla |
Tip mirisa | aromaticni |
Tip proizvoda | Parfemska voda |
Etro je Italijanska modna kuća i proizvođač tkanina, dodataka, kožne galanterije, odeće i mirisa. Osnovao ju je 1968. godine Gimmo Etro, i još uvek je porodični posao. Mirisi, boje, misli i Etro parfemi filtrirani su u slikovnici poput albuma s receptima. Nova ideja koja nas podseća da su parfemi, baš kao što je kuvanje hrane bio prvi znak civilizacije, još jedan uzvišeni znak civilizacije, možda najmisteriozniji i najuzbudljiviji jer su neprolazni, efermerni, nevidljivi. Ovo još više intrigira i privlači Etro knjigu, jer podstiče naš vid da bismo pričali o mirisu, mami oči da nam golicaju nosnice, koristeći boju da potakne želju za parfemom, spajajući tekstove i slike, poigrava se s našom maštom.