Quandoley potiče od engleske reči quandary
Quandary /ˈkwɒn.dri/
stanje u kojem ne možete da odlučite šta da radite u situaciji u kojoj se nalazite.
Simbolizuje životno putovanje sa njegovim različitim aspektima, jedinstvenim likovima i dilemama na raskrsnici donošenja odluka koje oblikuju naš pravac. Quandoley oličava ideju da je "putovanje odredište".
Da bismo stvorili jedinstveni svet Quandoley 805, duboko smo istraživali veštačku inteligenciju i koristili najsavremenije algoritme da bismo kreirali jedinstveni vizuelni koncept.
Naš AI paket omogućava nam da kreiramo personalizovani vizuelni sadržaj. Podelite svoje ideje s nama i dozvolite nam da unapredimo vašu interakciju s kupcima kroz vizuelna iskustva prilagođena vašem tržištu.
Koncepcijalizujte nešto jedinstveno uz naš inovativni AI paket slika i ostanite ispred trenda u današnjem vizuelno orijentisanom svetu.
Maison Noir je rođen iz neograničene strasti za jedinstvenim i visokokvalitetnim mirisima koji inspirišu ljude da slede nove puteve i osnažuju ih da budu ono što žele da budu. "Pokušavamo da odamo počast tradiciji francuskog parfimerijskog zanata, dajući brendu ovaj nostalgični, a ipak moderan karakter." –Claudio Denz, suosnivač Maison Noir je uniseks i koristi samo najbolje sastojke kako bi realizovao dugotrajne formule sa prepoznatljivim potpisima. Svi naši mirisi su kreirani od strane najtalentovanijih pojedinaca u vodećim parfemskim kućama industrije.