Brend | Ajmal |
---|---|
Pol | Unisex |
Baza (base note) | Amber, Mošus, Drvene note |
Srce (middle note) | Cvetne note, Drvene note |
Glava (top note) | Aromatični začini, Citrusi |
Tip mirisa | cvetni, drvenasti |
Tip proizvoda | Parfemska voda |
Osnovana od strane pokojnog Hadži Ajmal Ali-ja ranih pedesetih godina prošlog veka u Assamu, u Indiji, putovanje parfemske kuće Ajmal je priča o filmu “Od Farmera do Parfemdžije". Zahvaljujući viziji Hadži Ajmal Alija i njegovoj nepokolebljivoj posvećenosti zanatskoj parfimeriji, parfemi Ajmal prerasli su iz skromne trgovačke kuće u multimilionsku korproraciju. Danas je porodični posao kompanije Ajmal - sa sedištem u Dubaiju, u Ujedinjenim Arapskim Emiratima - vođen strašću druge i treće generacije Ajmal, a svaka igra ključnu ulogu u razvoju i rastu brenda. Sve u svemu, Ajmal parfemski brend je brend sa bogatim nasleđem stečenim kroz gotovo sedam decenija iskustva i znanja u zamršenoj parfimerijskoj umetnosti. Pravi inovator i pionir u lansiranju parfemskih proizvoda globalnoj klijenteli, Ajmal se izuzetno ponosi činjenicom da su, do danas, svi njihovi mirisi zamišljeni, kreirani, razvijeni i proizvedeni u kući.