Parfemski intervju – Karine Vinchon-Spehner : Amouage Boundless

 

Karine Vinchon-Spehner je talentovani parfimer iza koje stoje vrhunske kreacije u oblasti niche parfimerstva. Radila je za mnoge brendove poput L’Artisan, Memo, Atelier, za kuću Amouage je napravila Interlude Woman, Memoire Man, Overture Man, Opus III, a povodom najnovije kreacije – Boundless, sačinili smo ovaj intervju. Nadamo se da ćete uživati i saznati više o parfemu o kome bruji parfemska zajednica.

 

Koji veliki parfemi iz prošlosti su vas inspirisali u kreiranju Boundless parfema? Čiji legat on nastavlja?

 

Kada imam priliku da kreiram za niche brendove poput Amouage, ne želim da na mene previše utiču parfemi iz prošlosti, jer za mene niche parfem mora biti nov i poseban. Ako bih ipak morala da odaberem prethodnika u vidu inspiracije, rekla bih da je u pitanju Gucci Pour Homme koji je napravio Michel Almairac 2003. godine, zbog njegove vetiver strane, kao i Feminite du Bois od Shiseido, koji su napravili Christopher Sheldrake i Pierre Bourdon 1992. godine, zbog svojih začinskih nota. Ako, kao što ja volim, i vi volite navedene parfeme, postoji velika šansa da ćete voleti i Boundless. Svetlost i zlatna boja koje sam ja želela da predstavim u ovom parfemu su veoma bitne za razumevanje samog parfema. One objašnjavaju upotrebu vanile koja je zvezda kreacije, kao i balzamičnih nota. Zanimljivo je pričati o legatu, jer je upravo Michel Almairac bio moj mentor i ja se iskreno nadam da će Boundless dostići istu slavu kao i njegova remek dela parfimerstva. Boundless ima toliko faceta.

Da li možete da nam date neki uvid u vaš proces stvaranja parfema? U kom trenutku ste znali da ste stvorili onaj pravi?

 

Kreativni brief je bio na temu oslobađanja i slobode. Da bi me inspirisao, Renaud Salmon, kreativni direktor Amouage, poslao mi je poslao duginih eukaliptusa i pesmu “Tarzan Boy”. Tada sam dobila inspiraciju da stvorim “zlatno drvo”, nešto što će dati impresiju ulaska u gustu džunglu punu drveća svih vrsta. Sunčeve zrake koji probijaju gustu krošnju sam predstavila sirovim materijalima (začinima, balzamima i vanilom) koji evociraju svetlost i zlatnu boju. “Tarzan Boy” je pesma iz 1985. godine i vreme kada su ljudi nosili duge kose i naramenice. Ovo mi je sugerisalo vertikalni parfem (poput crteža drveta duginog eukaliptusa) koji predstavlja evoluciju vremena. Boundless je savršena refleksija onoga što sam imala na umu i znala sam da je spreman kada sam bila zadovoljna kako evoluira vremenom.

 

Koji su vaši omiljeni Amouage parfemi, pored Boundlessa?

 

Iskreno, ima ih dosta! Svi Amouage parfemi imaju svoju jedinstvenu priču. Ponosna sam na sve što sam kreirala za ovaj brend, posebno Overture Man i Memoire Man, koji je bio moj prvi Amouage parfem i početak divne saradnje. Takođe, posebno volim i nekoliko drugih kreacija poput Imitation Man koji je napravila Leslie Girard – divni kožni parfem zaista! Naravno, Interlude Man koji je napravio Pierre Negrin. Amouage ima posebno mesto u mom srcu i njegov doprinos tome kakav sam ja parfimer danas je neprocenjiv. Deluje mi kao da sam rasla zajedno sa ovom kućom.

 

Kakvu impresiju ste imali na umu za osobu koja nosi Boundless? Kada ih neko pomiriše da pomisli da miriše fino, egzotično, erotično, muževno ili sve navedeno?

 

Oslobođeno! To je bila tema briefa i cilj koji sam stalno imala na umu. Posebno tokom ovog vremena, mislim da je upravo ovakav osećaj potreban da bismo se oslobodili unutrašnjeg nemira. Osećam da Boundless donosi samopouzdanje, zadovoljstvo i potvrdu. Kada ga neko pomiriše, pretpostavljam da će u prvi mah imati doživljaj naleta energije, zatim dozu elegancije i jak, karakterni doživljaj na samom kraju.

 

Za ljubitelje mešanja parfema, koje parfeme biste preporučili da kombinuju sa Boundlessom?

 

Najbolje bi bilo da svako isproba svoje ideje. Ono što sa sigurnošću možemo reći je da bi se odlično slagao sa Material parfemom, jer imaju istu osnovu: vanilu i gvajak drvo, kao i mnoštvo sličnih sirovih materijala. Cecile Zarokian i ja smo ispričale istu priču, ali na drugačiji način. Ukoliko se odlučite da ga kombinujete sa Material, on će pridodati i puderaste note. Možete probati i Cartier Declaration, ukoliko želite da naglasite začinske, drvene i kožne note ili pak Imitation Man, Feminite du Bois ili Dior Homme.

 

Ovde možete pronaći originalni intervju.

 


Vesti

MUZIKA I PARFEMI – fuzija dve umetnosti kao inspiracija

Dizajner Filip Stark (Philippe Starck) kaže da je inspiraciju za kreiraanje parfema našao još u detinjstvu. Još kao mali shvatio je da će njegov život biti posvećen kreativnosti, zato što je jedino to bio pravi put. Jedini beg je bilo sanjarenje, a način da pobegne je bio kroz muziku, klasičnu muziku, uvek veoma glasnu, poput Čajkovskog, i kroz mirise.

Saznaj više...

Novi Kilian Liquors mirisi u Belodore radnji u Budimpešti

Kilian Liquors mirisi su stigli u naše radnje u Budimpešti. Senzacionalni after party mirisi koji odišu ekstravagancijom i bude posebno raspoloženje su dostupni od sada u Belodore prodavnici u glavnom gradu Mađarske.

Saznaj više...

Novi mirisi Acqua di Parma u Belodore radnjama

Novi sofisticirani mirisi poznatog parfemskog brenda Acqua di Parma su stigli u naše radnje. Od sada, Acqua di Parma Yuzu i Acqua di Parma Camelia parfemi su dostupni u Belodore radnjama, u Srbiji, Crnoj Gori i Mađarskoj.

Saznaj više...

Najtraženiji Tiziana Terenzi mirisi inspirisani morskim zvezdama

Kolekcija Sea Star Tiziana Terenzi, privlači najviše pažnje kako u Belodore parfimerijama, tako i na društvenim mrežama. Mirisna magija u čarobnoj boci mami i uzdahe i poglede. Cela kolekcija inspirisana je morskim zvezdama, a sam povod za nastajanje Sea Star kolekcije leži u rođendanskom iznenađenju.

Saznaj više...

Alexandre J – Art Deco kolekcija

Alexandre J slavi 100 godina rođenja Art Deco kolekcije, i tim povodom ovaj brend izbacuje čak 6 novih sofisticiranih mirisnih kreacija.

Saznaj više...