Dobar parfem odražava karakter, stil i ukus. Na osnovu izbora mirisa se formira prvi utisak i privlače pogledi. Parfem je ipak više toga, jer utiče na raspoloženje i samopouzdanje. Pronaći svoj prepoznatljiv miris znači ostati zapamćen, zbog čega je izuzetno važno doći do kombinacije nota i tonova, koja će postati Vaš lični mirisni potpis. Nekoliko kapi pravog parfema dodaće svačijem izgledu raskošan i upečatljiv mirisni pečat. Tema odabira parfema podjednako je važna kako ženama tako i muškarcima. Put do idealnog mirisa zahteva strpljenje, pažnju i strast, zbog čega je njegov pronalazak težak, ali zabavan izazov. Pronaći pravi parfem znači istaći individualnost i dopustiti harmoniji baze i mirisnih ulja da ispričaju priču u Vama, a to mogu samo najbolji muški parfemi.
Čini se da je pridavanje značaja dobrom i prijatnom mirisu oduvek bila popularna muška delatnost. Muškarci su tokom istorije obilato koristili parfeme, mirisna ulja i kozmetiku koja je nepogrešivo naglašavala njihovu ličnost, status i prestiž. Kraljevi, plemići, carevi i sultani, dvorani i pripadnici aristokratije trošili su prava mala bogatstva na bočice parfema. U parfemskoj industriji se i dalje rado prepričavaju legende o Napolenu, koji je parfeme kuće The House of Houbigant obavezno nosio sa sobom na sva daleka osvajačka putovanja. Takođe, jedna popularna legenda nas uči da je dvora kralja Luja XV bio poznat kao “dvor parfema”, a kralj je zahtevao da dvorani koriste drugi parfem svakog dana. Carske i kraljevske porodice zapošljavale su lične parfimere, koji su kreirali unikatne mirise kakvi se nisu mogli naći ni na jednom drugom mestu. Potraga za autentičnim parfemima, dakle, zauzima važno mesto u istoriji.
Francuska, Nemačka i Italija, poznate evropske parfemske zemlje, ponosno neguju tradicionalnu proizvodnju parfema, zbog čega ne treba da čudi da je prva kolonjska voda ili “Kelnska voda” (u Francuskoj poznata kao Eau de Cologne) nastala na teritoriji ovih država i najavila početak moderne parfemske industrije. Proizvodnja parfema je u ovim državama bila i ostala porodična delatnost, koja se čuvala unutar čitavih generacija. Prve parfimerije i laboratorije nastale su u porodičnim kućama, čija je strast ka izuzetnim mirisima postavila temlje čitave industrije. Zahvaljujući želji ka inovacijama i eksperimentisanju različitim sastojcima, porodične parfemske kuće napravile su hrabri korak dalje i od kolonjske vode napravile prve parfeme. Prepoznavši težu ljudi da se osećaju prijatno u svojoj koži, kreirali su parfeme koji su učinili da se muškarci osećaju moćno, sigurno i dominantno. Kolonjska voda postala je obavezan deo rituala mnogih muškaraca nakon brijanja, dok se danas tom ritualu dodaju i najbolji muški parfemi.
Specifičnost parfema leži u činjenici da se miris stvara tek u dodiru sa kožom. Kombinacija sastojaka poseduje krajnje neverovatno i neobičnu moć da drugačije miriše na svakome od nas. Sa razlogom se kaže da parfemi kreiraju magiju tek kada pronađu pravu osobu da ih nosi. Najlepši muški parfemi postaju takvi tek kada na pravi način predstave nečiji temperament i individualnost. Prvi korak ka odabiru mirisa znači upoznati sebe i pronaći osećanja skrivena duboko u nama. Spremnost da budemo iskreni, ranjivi i probudimo najdraže uspomene.
Ne postoji jedan najbolji parfem za muškarce koji će učiniti da svaki muškarac miriše neodoljivo. Naprotiv, svaki čovek je drugačiji, baš kao što je i svaki parfem drugačiji. Prilikom izbora parfema možemo se osloniti na intuiciju, pomoć profesionalnog osoblja ili zamoliti nekog ko nas najbolje poznaje kako bismo ispravno odlučili koji parfem na najbolji način predstavlja našu ličnost. Stručnjaci tvrde da je izbor parfema veći izazov za muškarce, s obzirom na to da poklanjaju malo pažnje aktuelnim trendovima kada su u pitanju parfemi i kozmetika. Šta Vaš temperament zaista govori o Vama?
Profesionalne smernice pomažu da se izaberu najbolji muški parfemi za svaki karakter. Staloženom i odmerenom karakteru najviše će odgovarati parfemi na bazi mošusa, drvenastih tonova pomešanih sa toplim začinima. Muževan miris bogatih i toplih tonova koji nije oštar niti nametljiv biće idealan izbor za sve muškarce, koji žele da ostave dobar utisak u poslovnim prilikama. Čuvena parfemska kuća Guerlain od 1828. godine poznata je po sofisticiranim i klasičnim mirisima bez izuzetka. Sa druge strane, dinamičan karakter zahteva kombinaciju mirisa za koji se svi okreću i koji će ih staviti u centar pažnje. Oni koračaju hrabro i smelo, otvoreni su za oprobavanje intenzivnih, živopisnih i egzotičnih mirisnih nota. Ovakvi parfemi postali su simbol moćnog, ekstrovertnog i energičnog muškarca što je poslužilo kao vodeća inspiracija parfemskoj kući Aqua di Parma.
Osvežavajući mirisni tonovi najbolje opisuju muškarce koji su stalno u pokretu i sportski tipovi. Lagane i čiste note na bazi morske vode, citrusa i bilja, kao i kedra i lavande dugo se zadržavaju na koži i pružaju postojanost pri svakom koraku. Brend inspirisan lavandom iz Provanse, Perris Monte Carlo, kreirao je kolekciju živopisnih parfema i kolonjske vode čiji će se mirisi poigrati sa svim čulima.
Poznavaoci dobrih parfema znaju da se najbolji parfemi ne mogu kupiti bilo gde, zbog čega se odlučuju za niche muške parfeme. Ovakvi parfemi se mogu opisati kao najbolji među najboljima, luksuzni i raskošni, koji se proizvode u ograničenim serijama. Broj parfemskih kuća i kompanija koje sebave proizvodnjom isključivo niche parfema je nevelik, što naglašava ekskluzivnost parfema ove kategorije. Renomirani brendovi proizvode parfeme, koje niko drugi na tržištu ne može da ponudi pri čemu posvećuju posebnu pažnju izboru sastojaka i prezentaciji pakovanja. Dragoceni sastojci se pronalaze iz različitih krajeva sveta kako bi se napravio visokokvalitetan proizvod.
Niche parfemi su često i najskuplji muški parfemi. Obožavaoci dobrih parfema sa zadovoljstvom izdvajaju veću sumu novca za ovu vrstu parfema, jer znaju da mogu da očekuju jedinstvene mirise, koji se mogu opisati i kao remek-delo u bočici. To su parfemi koji imaju moć da fasciniraju i pruže potpuno neočekivano mirisno iskustvo. Često se kupuju zbog same parfemske kuće i muškarci koji ih koriste dugo ostaju verni istom brendu. Jednostavno, niche parfemi ispunjavaju prostoriju u kojoj se nalazite. Dopadljiv muški miris izmamiće kompliment za tren oka!
Izuzetni parfemi nemaju rok trajanja, naprotiv, oni su bezvremeni i ruše sve granice. Poznati brendovi poput Guerlain i The House of Houbigant već više od tri veka važe za najpopularnije i najtražnije parfeme za muškarce. Poznata parfemska kuća Bond no.9 zasnovao je čitav svoj brend na slici elegatnog, prefinjenog i urbanog muškraca koji želi da miriše upečatljivo u svakom trenutku. Preko više od dva veka parfemska kuća Creed stvarala je mirise bez premca, koji i danas poštuju muškarci poštovaoci uspeha, kvaliteta i dobrog stila. Najvažnija misija indijskog brenda Ajmal je da obogate način života muškaraca, koji koriste parfeme iz njihove kolekcije. Iza najboljih muških parfema kriju se sve tajne izuzetne proizvodnje elegantnih mirisa, a navedeni brendovi su samo deo liste renomiranih parfemskih kuća sa impozantnim iskustvom.
Isporobavanje različitih mirisnih nota i njihovo upoređivanje je ključno prilikom odabira pravog parfema. Ovakva mala istraživanja najbolje pokazuju koji mirisi odgovaraju nekom karakteru. Iste mirisne note i dopadljive arome mogu se naći u većem broju brendova parfema, ali u različitim kombinacijama sa drugim sastojcima zbog čega je najbolji savet uporediti nekoliko i izabrati onu koja ostavlja najjači utisak. Mirisi se često povezuju sa dragim uspomenama, a dobar parfem će probuditi Vaša najlepša sećanja. Bilo da je reč o mirisu prvog automobila kojeg ste kupili, nasleđene kožne jakne koja se generacijama vuče kroz Vašu porodicu ili mirisu sveže pokošene trave gde ste zaigrali fudbal, nekoliko kapi parfema će probuditi čulo mirisa.
Najbolji muški parfemi postali su inspiracija mnogim muškarcima da eksperimentišu sa drugačijim mirisima i uvek pronađu novu mirisnu notu koja će učiniti da budu sofisticirani i zrače samopouzdanjem. Na listi najpopularnijih se nalaze parfemi poznatih dizajnerskih kuća Dior, Paco Rabanne, Bvlgari, Dolce & Gabbana, Versace, Carolina Herrera, Jean Paul Gaultier, Giorgio Armani, Prada i drugih poznatih brendova, kao i poznati parfemi muški iz kategorije niche parfema. Ukoliko Vas zanimaju muški parfemi koji najduže traju ili koji su najbolji muški parfemi po izboru žena, ovo su top muški parfemi:
Najprodavaniji parfemi muški i drugi najlepši muški parfemi po ženskom mišljenju proizvedeni su u okviru poznatih niche parfemskih kuća poput Montale, Kurkdjian, Mancera, Creed, Floris, Guerlain. Vašu pažnju pored niche parfema privući će i nekoliko dizajnerskih mirisnih kreacija namenjenih muškarcima:
Nošenje parfema je veoma značajan ritual za jednog muškarca. Ne samo da parfemi pomažu da ostave dobar utisak u svakoj prilici, oni ističu njihovu individualnost i muževnost. Iz tog razloga se danas muškarci odlučuju za različite mirisne preparate koji će im pomoći da budu primećeni i ostanu zapamćeni. Popularne parfemske kuće prepoznale su potrebu i želju modernog muškog sveta da miriše atraktivno i izgleda besprekorno, zbog čega su razvile kolekcije visokokvalitetnih proizvoda za negu lica, kože i tela namenjenu muškarcima. Ulepšavanje je bila primarna aktivnost žena, ali je danas podjednako važna i muškarcima.
Najbolji muški parfemi utkani su čitave kolekcije preparata za brijanje i negu posle brijanja i negu kože kako bi ona bila adekvatno zaštićena. Parfemske kuće otišle su i korak dalje osmislivši set proizvoda koji će svakodnevne muške rituale učini lakšim, kao što su četke za brijanje, brijači, sapuni setovi za putovanje. Svaki preparat je obogaćen mirisnim aromama najlepših parfema i čine odličnu bazu kako bi se prafem duže zadržao na koži, a ona postala mekana i negovana. Italijanska dizajnerska i parfemska kuća Acqua di Parma ne prestaje da oduševljava muškarce širom sveta proizvodima za negu brade kao što su kreme i sapuni za brijanje, kao i losioni za negu kože nakon brijanja. Proizvodi ovog brenda inspirisani su suncem okupanom Sicilijom, a najviše slikom stilizovanog muškarca koji želi da se oseća najbolje u sopstvenoj koži. Četke za brijanje prave se ručno - mekane dlake savršeno se prilagođavaju obliku brade, dok je dizajn četke inspirisan izgledom bočica parfema ove kuće. Brijači prate tradicionalnu italijansku ručnu izradu, funkcionalni su i jednostavni za upotrebu.
Potrebe savremenog muškarca da uvek bude u pokretu savršeno je razumela i parfemska kuća Floris kreirajući različite proizvode koji se mogu poneti i spakovati. Ručno izrađeni neseser od izdržljive kože idealan je za duža i kraća putovanja i odgovarajućih je dimenzija tako da može stati set za brijanje, parfem i sve drugo što je neophodno za svakodnevnu negu. Ovaj brend je među muškarcima poznat po sapunima za brijanje izuzetnog mirisa i kvaliteta. Kombinacijom mirisnih ulja stvorena je posebna formulacija koja čini da oštrica brijača nežno i lagano klizi po koži smanjujući mogućnost od posekotina.
Najboljim muškim parfemima obogaćeni su i gelovi za tuširanje. Engleska parfemska kuća Creed poznata je po parfemima raskošnog mirisa podjednako kao i po drugim preparatima, napravljenih za izuzetnu negu kože. Korišćenjem mirisnih gelova za tuširanje i šampona za kosu se produžava trajanje mirisa ovih jedinstvenih parfema. Neobično visok procenat esencija parfema kojima su preparati obogaćeni, ostavljaju na telu osvežavajući i snažan muževan miris. Švedska kompanija Byredo poznata je po parfemima vrhunskog mirisa, kao i različitim aksesoarima za muškarce izrađenih od najfinije kože - torbe, novčanici, futrole i još mnogo toga.
Zabavite se istraživajući mnoštvo muških parfema i poigravajući se sa Vašim čulom mirisa. Neka parfem bude Vaša najbolja inspiracija za moćan, moderan i muževan stil.